BSC – strategiczna karta wyników
Zakres szkolenia:
-
Metody oceny bieżącej działalności przedsiębiorstwa
- Ogólna koncepcja strategicznej karty wyników - Balanced Scorecard (BSC)
-
Płaszczyzny (perspektywy) funkcjonowania przedsiębiorstwa
-
Misja, wizja, cele strategiczne i operacyjne
-
Konstruowanie karty
-
Określanie mierników i dobór wag
-
Analiza danych z uwzględnieniem aspektów podejścia procesowego (ISO 9001:2008) oraz ciągłego doskonalenia
-
Przykładowe wdrożenia
Uczestnicząc w szkoleniu:
- Zrozumiesz koncepcję strategicznej karty wyników.
- Dowiesz się, jak definiować mierniki dla poszczególnych płaszczyzn.
- Zrozumiesz korzyści wynikające z podejścia BSC jako narzędzia do dynamicznego obserwowania stanu przedsiębiorstwa.
Adresaci szkolenia:
- Szkolenie skierowane do kadry zarządzającej przedsiębiorstw wyższego i średniego szczebla, odpowiedzialnej za monitorowanie procesów i obszarów swojej organizacji, zainteresowanych wdrożeniem lub doskonaleniem systemu miernikowego w oparciu o koncepcję BSC.
Czas trwania:
- 1 dzień (8 godzin dydaktycznych)