CSR – zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów rynku motoryzacyjnego
Zakres szkolenia:
- Wymagania IATF 16949 o CSR-ach
- Wymagania pozostałych podręczników rynku motoryzacyjnego a CSR-y (APQP, PPAP, FMEA)
- Czym są wymagania specyficzne klienta (CSR)
- Rodzaje wymagań CSR - wymagania globalne i szczegółowe
- Gdzie szukać wymagań CSR
- Zarządzanie CSR w organizacji
- dostosowywanie SZJ do wymagań klientów
- rozdział odpowiedzialności za realizację wymagań klientów w organizacji
- zapewnianie aktualności CSR w strukturze dokumentacyjnej
- zapewnianie uwzględniania CSR w procesie projektowania i realizacji wyrobu
- komunikacja z klientem
- Odpowiedzialność przed klientem - jak zapewnić maksymalną zgodność z wymaganiami specyficznymi klienta i zabezpieczyć się przed negatywnymi konsekwencjami niedopatrzeń
- Przykładowe wymagania specyficzne klientów
- Podsumowanie szkolenia
Uczestnicząc w szkoleniu:
- Dowiesz się, czym są specyficzne wymagania klientów tzw. CSR-y.
- Zwrócisz uwagę na wagę CSR-ów w całej przestrzeni organizacji.
- Poznasz korzyści wynikające z wdrożenia CSR-ów.
- Poznasz istotę CSR-ów jako jednego z kluczowych elementów w procesie zarządzania projektem.
- Nabędziesz umiejętność analizy CSR-ów oraz przełożenia ich na organizację.
Adresaci szkolenia:
- Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pracujących z wymaganiami klientów rynku motoryzacyjnego na wszystkich szczeblach organizacji.
Czas trwania:
- 1 dzień (8 godzin dydaktycznych)