Współpraca z partnerem z Azji

Termin i czas szkolenia: 25.06-26.06.2025
2 dni, od 9:00 do 17:00

Miejsce: Pszczyna
Nr szkolenia: 57/25


Cena netto: 2 200,00 PLN
Cena brutto: 2 706,00 PLN

Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu


Zakres szkolenia:

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Specyfika kultury azjatyckiej
    • hierarchia ważności
    • pozycja kobiet
    • szef
    • ja
    • percepcja informacji
    • wyrażanie opinii
    • mówienie „Nie”
    • podejście do problemów podejmowanie decyzji
    • punktualność
    • spotkania
    • awanse
    • prezenty, upominki
    • życie w grupie
    • nastrój
  • Oczekiwania klienta z Azji wobec dostawcy
    • dostępność
    • komunikacja, język
    • prezentacje
    • reklamacje, problemy
    • spotkania dla dostawców powodujących problemy
    • rezydent
    • decyzje, uzgodnienia
    • zmiany
    • doradca z Azji
    • 5 STAR
  • Współpraca dostawcy z Azji z klientem
    • komunikowanie oczekiwań
    • decyzje, uzgodnienia, delegowanie zadań
    • rezydent
    • informowanie o problemach, reklamacjach
    • analiza otrzymanych informacji
    • postępowanie przy problemach
    • zarządzanie nowymi projektami
    • utrudnienia związane z odległością Europa - Azja
  • Podsumowanie

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Poznasz podstawowe różnice kulturowe między kulturą zachodnioeuropejską a azjatycką oraz dowiesz się, jak mogą one wpływać na współprace twojej organizacji z partnerami z rynków azjatyckich
  • Poznasz praktyczne zasady, które ułatwią ci nawiązywani i utrzymywanie dobrych kontaktów z parterem z Azji.
  • Poznasz typowe oczekiwania klienta z Azji w stosunku do swojego dostawcy
  • Dowiesz się, jakie możesz napotkać trudności we współpracy z dostawcą azjatyckim i jak je przezwyciężać.
  • Dowiesz się, jak wyeliminować lub zminimalizować nieporozumienia i problemy w komunikacji pomiędzy stronami z dwóch tak odmiennych obszarów kulturowych.
  • Celem szkolenia nie jest wartościowanie, ocenianie czy też wywyższanie którejkolwiek z kultur.

Adresaci szkolenia:

  • Pracownicy zapewnienia jakości dostaw oraz osoby odpowiedzialne za kontakty z klientami z Azji.
  • Osoby już współpracujący z azjatyckimi partnerami i chcące ich bliżej poznać w celu poprawy lub udoskonalenia istniejących kontaktów.
  • Przedstawiciele firm planujących rozpoczęcie współpracy z partnerami z Azji.

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w szkoleniu
  • wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad, bufet kawowy)
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • bufet kawowy

Cena nie obejmuje:

  • kosztów zakwaterowania